.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه خداحافظي خاتمي از انتخابات رياست جمهوري
در حالي كه گفته مي‌شود سيد محمد خاتمي با نگارش نامه‌اي خطاب به ملت از حضور در انتخابات رياست جمهوري عذرخواهي كرده است، نزديكان وي از اين ...
نامه خداحافظي خاتمي از انتخابات رياست جمهوري

در حالي كه گفته مي‌شود سيد محمد خاتمي با نگارش نامه‌اي خطاب به ملت از حضور در انتخابات رياست جمهوري عذرخواهي كرده است، نزديكان وي از اين موضوع ابراز بي‌اطلاعي مي‌كنند.

خبرگزاري آريا- اخيرا در محافل سياسي و رسانه‌اي مطرح است كه خاتمي اين نامه را به رشته تحرير درآورده و در آن با بيان شرايط فعلي كشور و نيز موانعي كه بر سر راه وجود دارد، دلايل خود را براي انصراف از حضور در عرصه انتخابات رياست جمهوري ذكر كرده است. همچنين گفته مي‌شود او قصد دارد در روز 16 آذر و در جمع دانشجويان انصراف قطعي و عدم حضور خود را در عرصه انتخابات اعلام كند.
در همين رابطه محمدرضا تابش رئيس فراكسيون اقليت مجلس و از نزديكان سيد محمد خاتمي گفت: اگر آقاي خاتمي تصميم به عدم شركت در انتخابات بگيرد از طريق نامه تصميم خود را به اطلاع مردم خواهد رساند اما از اين‌كه اين نامه نوشته شده باشد، بي‌اطلاعم، ضمن اين‌كه هنوز مدت زمان زيادي تا انتخابات باقي است و بعيد است آقاي خاتمي تصميم خود را به اين زودي اعلام كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 7 آذر 1387
این فضاسازی‌ها با هدف بازداشتن ایشان از اتخاذ تصمیم برای حضور در صحنه است و هیچ اصالتی ندارد.
این جریان‌سازی‌ها به دلیل باور جریان حاکم از ناچیز بودن پایگاه سیاسی خود است ترس از گسترده بودن پایگاه اجتماعی و سیاسی آقای خاتمی و نفوذ ایشان در میان مردم باعث این حجم از تخریب‌ها علیه ایشان می‌شود و به همین دلیل است که ایشان باید در عرصه حضور یابد.
علي 7 آذر 1387
زهي خيال باطل!!!!!!!! او خواهد آمد تا كور شود هر آنكه نتواند ديد!!!!!!!!!!!!
نا شناس 9 آذر 1387
اقای خاتمی که پنجاه سال نان امام زمان را خورده است مال خودش نیست امروز برای ااو تکلیف است که حضور داشته باشد فردا که انقلاب دست نااهلان افتاد جواب خدا را چگونه می دهد او به مردم ایران مدیون است علم وتجربه او متلق به ملت است وباید در اختیار مردم قرار گیرد واگر امد ورای نیاورد تکلیف از او برداشته می شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.857 seconds.